身兼企業家、作家、人物專訪記者、編劇、節目主持人等多重身份,被香港人譽為「四大才女」的梁芷珊,今天(1日)凌晨在臉書發文刪友,對那些到「今時今日仲係(還是)撐(支持)警的」,表示「今生今世都沒有餘力,與你再有共同話題」,宣告結束朋友關係。

梁芷珊是在看完31日萬聖節晚間警察在蘭桂坊施放催淚彈,以及屯門逸生閣有多名市民被捕的新聞後發文,感嘆稱:「今晚,又失眠。輾轉反側,終做了一件最軟弱無力嘅(的)事:逐一去看facebook friends,今時今日仲係撐警的,仲係話無人犯法警察點會要執法嘅人,不做朋友了。我應該是,今生今世都沒有餘力,與你再有共同話題,或與你同一視覺。」

梁芷珊在文後並連續tag:「#做朋友都係有今生無來世」、「#只會同正義良知做朋友」、「#有一個好似讀咗好多年法律老豆都係律師行partner嘅30歲律師仔」、「#有一個覺得自己溝死女晚晚蒲老蘭第二朝返工仲成身酒氣嘅偽CEO」、「#有一個自稱女強人開agency幫人搵外傭的C奶仔」、「#仲(還)有好多」、「#繼續del(刪除」。

香港「反送中」運動以來,社會撕裂狀況日趨嚴重。幾天前,中國大陸官媒《人民日報》微博則是整理出成龍、譚詠麟、梁家輝、余文樂等9位「愛國藝人」,力讚:「香港抗暴中的愛國藝人,站出來,反對暴力,為正義發聲!」

梁芷珊臉書發文刪友,對那些到「今時今日仲係撐警的」,表示「今生今世都沒有餘力,與你再有共同話題」,宣告結束朋友關係。   圖:翻攝梁芷珊Canny Leung臉書